شرکت دانش بنیان توسعه صنعت هلال با تکیه بر اراده قوی توانسته است بسیار از دستگاههای ارتودنسی شامل انواع براکتها ، باکال تیوب و بند ، الاستیک ها و موارد دیگر را در داخل ایران تولید نماید. رسیدن به توان حاصل تلاش مدیریت خلاق و کارشناسان پرتلاش مجموعه می باشد.
این شرکت به عنوان اولین شرکت ، اقدام به تولید توربین یکبار مصرف “مهراس” نموده است.بااستفاده از توربین های شخصی مهراس از سرایت بیماریهای خطرناک مانند ایدز ، هپاتیت و آنفلوآنزای نوع A از طریق توربین دندانپزشکی ، پیشگیری می شود.شرکت با خلاقیت و تکیه بر نیروهای تخصصی خود توانسته است مجموعه کامل از لوازم ارتودنسی را درایران تولید نماید. همواره تولید نیازمند حمایت مصرف کنندگان می باشد. حمایت از ما ، باعث دلگرمی بیشتر و تلاش بیشتر در افزایش تنوع محصولات می گردد.

پخش ویدیو
1

شرکت Tshdental از سال ١٣٨٥ تا کنون در خدمت جامعه ی پزشکی می باشد. شرکت دانش بنیان توسعه صنعت هلال تهران ، افتخار دارد که به عنوان اولین شرکت در ایران و با کمک دانش تخصصی کارشناسان مجرب داخلی توانسته است به تکنولوژی تولید دستگاههای ارتودنسی و توربین یکبار مصرف با نام تجاری مهراس دست یابد. فعالیت این شرکت دانش بنیان و تولیدات داخلی علاوه بر جلوگیری از خروج ارز و سرمایه ملی ، میتواند به تقویت خودباوری ملی در تولید دستگاههای بروز دندانپزشکی گردد.

گواهی سیستم مدیریت کیفیت دستگاه پزشکی

سبد خرید

خريد بالاي 10 ميليون ارسال رايگان

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.