شرکت دانش بنیان توسعه صنعت هلال با تکیه بر اراده قوی توانسته است بسیار از دستگاههای ارتودنسی شامل انواع براکتها ، باکال تیوب و بند ، الاستیک ها و موارد دیگر را در داخل ایران تولید نماید. رسیدن به توان حاصل تلاش مدیریت خلاق و کارشناسان پرتلاش مجموعه می باشد.
این شرکت به عنوان اولین شرکت ، اقدام به تولید توربین یکبار مصرف “مهراس” نموده است.بااستفاده از توربین های شخصی مهراس از سرایت بیماریهای خطرناک مانند ایدز ، هپاتیت و آنفلوآنزای نوع A از طریق توربین دندانپزشکی ، پیشگیری می شود.شرکت با خلاقیت و تکیه بر نیروهای تخصصی خود توانسته است مجموعه کامل از لوازم ارتودنسی را درایران تولید نماید. همواره تولید نیازمند حمایت مصرف کنندگان می باشد. حمایت از ما ، باعث دلگرمی بیشتر و تلاش بیشتر در افزایش تنوع محصولات می گردد.

ابزار و تجهیزات ارتودنسی
پخش ویدیو
شرکت توسعه صنعت هلال

شرکت Tshdental از سال ١٣٨٥ تا کنون در خدمت جامعه ی پزشکی می باشد. شرکت دانش بنیان توسعه صنعت هلال تهران ، افتخار دارد که به عنوان اولین شرکت در ایران و با کمک دانش تخصصی کارشناسان مجرب داخلی توانسته است به تکنولوژی تولید دستگاههای ارتودنسی و توربین یکبار مصرف با نام تجاری مهراس دست یابد. فعالیت این شرکت دانش بنیان و تولیدات داخلی علاوه بر جلوگیری از خروج ارز و سرمایه ملی ، میتواند به تقویت خودباوری ملی در تولید دستگاههای بروز دندانپزشکی گردد.

گواهی سیستم مدیریت کیفیت دستگاه پزشکی

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.